Маркетинг. Кичик бизнес ва хусусий тадбиркорлик

№6, 2017 йил ноябрь-декабрь
Каримов Ф.П. The review on the development of marketing thought, concepts, definitions and its changing nature (757 KB)
Бойтанов Ў.М. Ўзбекистонда солиқ тизимини такомиллаштириш орқали оилавий тадбиркорликни янада ривожлантириш (307 KB)
Жалилов Ж.Ғ. Корхоналарнинг маркетинг фаолиятида мотивация усулларини қўллаш зарурати (417 KB)
№5, 2017 йил сентябрь-октябрь
Курпаяниди К. И. К проблеме классификации институциональных условий, определяющих структуру предпринимательства в Узбекистане (814 KB)
№4, 2017 йил июль-август
Юлдашев А.А. Кичик бизнес ва хусусий тадбиркорлик фаолиятини ривожлантиришда инвестицияларни жалб қилишнинг аҳамияти (326 KB)
Ахунова Ш.Н. Мамлакат барқарор иқтисодий ўсишини таъминлашда кичик бизнес ва хусусий тадбиркорлик фаолиятининг ўрни (422 KB)
Остонақулова Г. М. Мебель саноатини ривожлантиришда истеъмолчилар ҳатти-ҳаракати тадқиқи (327 KB)
№3, 2017 йил май-июнь
Саидова М.Ҳ. Business in Uzbekistan: prerequisites, obstacles, order of introduction (370 KB)
Арипов О.А. Кичик бизнес ва хусусий тадбиркорликда аёлларнинг ўрни (337 KB)
Курпаяниди К. И. «DOING BUSINESS 2017: EQUAL OPPORTUNITIES FOR ALL» как инструмент оценки эффективности регулирования предпринимательской среды в Узбекистане (431 KB)

Pages